onsdag 24 augusti 2011

Semester / Vacation

Se så skönt jag har haft det! Gissa vad jag gör?
Look what a lovely time I've been having! Guess what I'm doing?

Jo, jag klipper ut en massa saker från klippark. Jag hann klippa allt som skulle klippas så nu har jag en massa spännande saker att använda när jag scrappar...

Well, I'm cutting out a lot of stuff from cut-outs. I managed to cut out all that was to be cut out, now I'm having a lot of fun stuff to use when I'm scrapping...

Det blev en del som ni ser! It became a lot as you can see!

Jag har också hunnit göra en del kort i sommar. I have also had time to make some cards this summer.

 Här är ett kort gjort av överblivna bitar från andra projekt.
This is a card made from pieces that's been left over from other projects.

 Det blev ett ganska kul kort, tyckte jag. In my opinion it turned out rather funny.


Det kommer fler kort en annan dag :)
More cards to come another day :)



2 kommentarer:

  1. Roligt kort, med alla dessa knappar, du är duktig på att få det se snygg ut med knapparna :O)

    SvaraRadera
  2. Båda är fina, men det nedersta tycker jag var helskönt!

    SvaraRadera