söndag 31 juli 2011

Gäst-DT hos Stämpelkällan / Guest DT at Stämpelkällan

Jag såg att Stämpelkällan söker nya gästdesigners så jag har skapat ett bidrag. Man ska använda en eller flera av deras stämplar, nu har jag ju ingen just från dem tyvärr, tur för mig att de är vänliga nog att erbjuda en gratis digistämpel till denna utmaning! Se så söt den lilla ängeln är!

I noticed that Stämpelkällan is looking for new guestdesigners so I have created a contribution. You are to use one or several of their stamps, unfortunately I don't own any at the moment, lucky me they are kind enough to offer a free digistamp for this challenge! Look how cute the little angel is!

Hon ser så glad och nöjd ut med sina vimplar, det ser ut som att hon trivs med livet, eller hur?

She looks so happy and content with her pennants, it looks like she's enjoying life, doesn't it?

Så här ser kortet ut på insidan, än så länge. Eftersom jag inte vet ännu vem som ska få kortet så vill jag inte skriva mer text i dagsläget. Jag har ju skrivit i tidigare inlägg om min gula period och även här är baskortet gult... Jag har stämplat hela insidan med en ursöt liten fjäril från Inkadinkado eftersom den ger mig samma glada intryck som den fina ängeln.

So far, this is the inside. Since I don't know yet who will get this card, I don't want to add more text right now. I've been writing about my yellow phase in previous posts and still the basecard is yellow... I've been stamping the inside with a georgious little butterfly from Inkadinkado since it gives me the same happy impression as the beautiful angel.

Som alltid är det svårt att ge rättvisa till en stämpel med ett fotografi... Jag har målat med vattenfärger och Distress Ink (färgerna Broken China, Milled Lavender och Worn Lipstick). Hon har fått lite glitter här och där och så har jag satt Glossy Accents på vimplarna men det syns inte så bra på bilden.

As always, it's difficult to make justice to a stamp with a photography... I've been colouring with watercolours and Distress Ink (colours Broken China, Milled Lavender and Worn Lipstick). She got some glitter a little here and there and I put Glossy Accents on the pennants, but it doesn't really show in the image.

På baksidan har jag som alltid gjort mitt lilla signum med rivna papper. Det finns också plats för lite mer text om jag behöver det när jag ska ge bort kortet.

As always, I've made my characteristics with torn papers on the back of the card. There is also space for some more text if I need to when I'm giving the card away.

Nu gäller det bara att hålla tummarna....! Now, I only need to keep my fingers crossed...! 

2 kommentarer:

  1. Ett härligt kort, gillar vikningen. Lycka till !!

    SvaraRadera
  2. Vad fint! Det är en väldigt söt ängel, hoppas det gick bra med din ansökan. Rolig vikning också!

    SvaraRadera