söndag 10 april 2011

Hurra!! Jag har vunnit min första tävling! Hooray!! I have won my first competition!

I ett tidigare blogg-inlägg har jag berättat att jag skickat in ett kort jag gjort till en tävling hos Svensk Scrapbooking. Det är första gången jag deltagit med något jag skapat i en tävling. Och tänka sig, mitt kort blev framröstat till vinnande bidrag! Gå till http://www.svenskscrapbooking.se/, du kan se mitt bidrag  i inlägget "Vinnarna i mars månadsutmaningar!!!" daterat 10/4 (det är kortet som är gjort av Scrapprinsessan).

In a previous blog-post I wrote about a card I have made and sent to a contest at Svensk Scrapbooking. It's the first time ever that I've participated in a contest with something I have created. And guess what, my card was voted as winning design! Go to http://www.svenskscrapbooking.se/, you can see my contribution in the post "Vinnarna i mars månadsutmaningar!!!" dated 10/4 (it's the card made by Scrapprinsessan).

Nu ska jag skicka in mitt nästa bidrag, ett födelsedagskort till min mamma. Det blev helt annorlunda mot vad jag brukar göra, jag har t ex använt en bit linnetyg som bakgrund.

Now I will send in my next contribution, a birthdaycard for my mother. It turned out totally different from what I usually make, for example I have used a piece of linen fabric as background.





Tyget syns tydligast på baksidan. Det står stämplat "Lyssna till ditt hjärta, där finns alla svar".
The fabric is best viewed on the back. The stamped words say "Listen to your heart, all the answers will be there".




Insidan blev så här:
This is the inside:




Kortet tog mig sex timmar att göra eftersom jag dekorerade alla sidor. Jag är väldigt nöjd med resultatet och jag har lärt mig massor nya saker med detta projekt så nästa gång går det nog lite fortare :)

It took me six hours to make this card since all pages are decorated. I'm very content with the result and I have learnt a lot of new things with this project so next time i think it will go a little faster :)

1 kommentar:

  1. Grattis, va kul!!! Det var ett väldigt fint kort så det är du värd...

    Kram / Teres77 från SS-forumet

    SvaraRadera