söndag 6 mars 2011

Min lilla mormor...

Det finns människor som är väldigt viktiga för mig även om vi inte ses så ofta. En sån person är min mormor. Vi bor inte i samma stad och jag hälsar inte på henne så ofta, och själv är hon numera strax över 90 år så hon reser inte gärna hit heller. Men hon finns i mitt hjärta! Jag blir glad när jag tänker på henne, vi har haft så mycket roligt tillsammans. Tyvärr går det inte så bra att prata i telefonen numera, så därför har jag gjort ett kort som jag ska skicka till henne:



Jag mår så bra när jag håller på med mina scrapping-projekt! När jag gjorde detta kort tänkte jag på när mormor och jag träffades sist. Då hittade jag hennes hattar i förrådet så vi provade hattar tillsammans. Jätteskoj! Synd att jag inte tänkte på att ta ett kort. Men det är i alla fall ett roligt minne att bevara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar