söndag 11 september 2011

Designats tändsticksask-tävling

Här är mitt bidrag till Designats tändsticksask-tävling. Man skulle alltså dekorera en tändsticksask. Bilderna blev inte så bra, det är svårt att fotografera på kvällstid tycker jag. Jag försökte fotografera utan blixt eftersom blixten förstörde färgerna och det ville jag inte.

Jag har stämplat med en bakgrundsstämpel först, sedan har jag öst på med dekorationer.... En metallfjäril, lite spets, pappersfjäril, en blomma jag snurrade ihop av lite tyg m.m. Det står Love, Hope och Dream på olika små biljetter.

På själva lådan satte jag en liten brad som "handtag". 

Här ser man lite tydligare hur det bygger på höjden.


Det var riktigt kul att göra den här tändsticksasken, jag har aldrig altrat en tändsticksask tidigare. Jag har förresten bara altrat en sak en gång tidigare i mitt liv..... Men jag vann i alla fall ett tredjepris med tändsticksasken på Enköpingsscrappen som jag var på i helgen. Hurra vad glad jag blev då!


1 kommentar:

  1. Vilken söt ask med mycket detaljer utan att det känns för mycket! mvh/ Niwa

    SvaraRadera