söndag 11 september 2011

Designats tävling - Bloggheader

Här är mitt bidrag till Designats tävling där man ska inspireras av Designats bloggheader. Allt material jag använt ingick i kitet man fick på Enköpingsscrappen och jag har även följt en skiss som man fick under helgen.

Jag har försökt ta upp färgerna från Designats bloggheader. Texten är ett sms min son skickat till mig en gång. Det står "MobilenBzzzstängeravBzzznu...BzzzälskardigBzzzocksåBzzz..." Visst är det sött :)

Jag ville återge flaggorna på bloggheadern, så jag gjorde flaggor med små minibilder på. Glaspärlorna är egentligen blå, men eftersom bakgrunden är gul ser de gröna ut. Tänkte ju inte jag på när jag satte dit dem! Du kan se den rätta blåa färgen i hörnet där jag fäst en likadan pärla.

I det nedre vänstra hörnet har jag gömt en knapp bakom den rullade kanten.

Jag har också gömt en knapp bakom den sönderrivna kanten på ovansidan.

Det är fina papper men det var väldigt svårt att hålla sig enbart till det som fanns i välkomst-kitet. Men jag är nöjd med slutresultatet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar