fredag 9 september 2011

Ur Gunnars Synvinkel / From Gunnars Point of View

Jag har gjort en LO om nåt så vardagligt som att hänga tvätt :) Jag har "intervjuat" min kära make och skrivit frågorna och svaren som journaling runt kanterna, därav heter LOn "Ur Gunnars Synvinkel"... Fast jag saknar ett "G" till "Gunnar" så jag måste gå till Panduro och köpa nya bokstäver :) Stackars mig som måste shoppa.... hehe.... Denna LO deltar i Designats skiss-tävling i deras cybercrop.

I've made a layout of something as trivial as hanging up the laundry :) I've interviewed my dear hubby and written down the questions and answeres as journaling around the edges, that's why I call this layout "From Gunnars point of view"... But I miss the letter "G"  in "Gunnar" so I have to go to my local Panduro-shop and buy some more letters :) Poor me that have to go shopping... hehe.... This layout is participating in the sketch-challenge at the cybercrop at Designat.

Som dekoration har jag satt fast lite snöre som "tvättlina" med några klädnypor.
As decoration I've attached some twine as "clothes line" with some clothes pegs.

En liten metall-fjäril har fastnat i snör-bunten :)
A small metallic-butterfly got caught in the twine-bundle :)






Kan du se var det saknade "G"-et ska sitta...?
Can you see where the missig "G" is going to be placed...?

Ett citat från min man :)
A quote from my hubbie :)

Jag har haft lite roligt med bildernas placering genom att ta samma foto tre gånger och visa mer och mer från varje bild.
I've had some fun placing the photos, taking the same photo three times, showing a little more for each picture.
 Det var väldigt kul att jobba med den här skissen, jag kommer definitivt att använda den igen! Jag måste ju prova att vända på den...

I really enjoyed working with this sketch and I will definitely use it again! I got to try to flip it....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar