måndag 12 september 2011

Designats utmaning-kombination /Designats combination-challenge

Här är mitt bidrag till Designats kombinationsutmaning. Jag hade typ 10 min på mig att skapa kortet, fota, spara på datorn, redigera, skriva inlägg på bloggen, ladda upp fotot och länka till Designats blogginlägg... Kortet skulle innehålla mist (det blev rosa), något sytt (använde symaskinen, behövde byta tråd, sen hade jag så bråttom att jag stod upp och sydde...), spets, pearlmaker (duttade i alla hörn, lyckades smascha ett när jag skulle ta kort) och olika fonter tillsammans med stickles eller pearlmaker.

This is the card I made for the combination-challenge at Designats cybercrop. I had like 10 minutes to create the card, take pictures, save them to my computer, edit picture, create this post in  my blog, upload the picture and link to Designats bloggpost.... It had to have mist on it (pink for me), something sewed (used my sewing machine, had to thread it with right colour, then I was in such a hurry that I was sewing standing up...), lace, pearlmaker ( put dots in the corners, managed to smash one when photographing) different fonts together with stickles or pearlmaker.

Under märket med Soulmates har jag skrivit Du & Jag men det syns dåligt. &-tecknet är ifyllt med stickles som jag också råkade smascha när jag sprang med kortet för att fotografera det. Vet inte om jag hann ladda upp på bloggen och länka i tid för att det ska gillas :(

Under the cutout with the text Soul Mates I wrote "You & Me" but it's almost not visible in the picture. The &-sign is made with stickles that I also managed to smash when I run away with the card to take photos of it. I don't know if I managed to upload and link in time for it to be valid though :(


2 kommentarer:

  1. This is awesome, thanks for sharing!
    Hey, Pixie Dust Paperie is having a giveaway, please come join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Hej! tack för senast ;)

    Vad du är effektiv, något i stort sett varje dag - ujuj! Du har en härlig stil på dina LO´s som jag önskar jag hade, du får med så många roliga och minnesrika detaljer :-)

    Det var riktigt roligt i helgen, kul och få träffa på dig! Hoppas vi ses något mer, kanske på ännu en scrapträff?

    Kram kram
    monica,
    smått o gott

    SvaraRadera